Spider-Man: Across the Spider-Verse

Da Miles Morales bliver bidt af en edderkop, får han superkræfter og beskytter byen som Spider-Man. Snart møder han alternative versioner af sig selv og bliver involveret i en episk kamp mod den vildeste skurk, der truer multiverset.

En meget alsidig kampagne gjorde, at man i bybilledet kunne opleve den populære superhelt via bl.a. stilladsbannere, kridtmaling på gaden, foliering i Metroen og biobannere.

– VIDSTE DU –

Spider-Man blev opfundet af Stan Lee og Steve Ditko i 1962 og har siden optrådt i utallige tegneserier, film, tv-serier, tegnefilm og computerspil.
Foliering - Bus Foliering - No time To Die

007 – No Time To Die

007 – No Time To Die "007 – No Time To Die" er den 25. James Bond-film – og den sidste med Daniel Craig i hovedrollen.Efter blot 6,5 uge i biografen rundede ...

BKD_Outdoor_22-23

Biografklub Danmark

Biografklub Danmark Biografklub Danmark er en medlemsklub for alle med interesse for film.Se eksempler på hvordan kampagnen for ”Biografklub Danmark” folder ...

Outdoor - facade - Palads - Vores mand i Amerika

Vores Mand i Amerika

Vores mand i Amerika "Vores Mand i Amerika" er en dramatisk fortælling om den modstandskamp Danmarks ambassadør i Amerika, Henrik Kauffmann, udkæmpede under ...

Skal vi designe din kampagne?

+45 22870612

Mandag – Torsdag 9.00 – 17.00
Fredag 9.00 – 16.30

Holmbladsgade 3, 1.th
DK-2300 København

info@retpen.dk

Shopping Basket