Spider-Man: Across the Spider-Verse

Da Miles Morales bliver bidt af en edderkop, får han superkræfter og beskytter byen som Spider-Man. Snart møder han alternative versioner af sig selv og bliver involveret i en episk kamp mod den vildeste skurk, der truer multiverset.

En meget alsidig kampagne gjorde, at man i bybilledet kunne opleve den populære superhelt via bl.a. stilladsbannere, kridtmaling på gaden, foliering i Metroen og biobannere.

– VIDSTE DU –

Spider-Man blev opfundet af Stan Lee og Steve Ditko i 1962 og har siden optrådt i utallige tegneserier, film, tv-serier, tegnefilm og computerspil.
It Ends With Us læskur

It Ends With Us

It Ends With Us "It Ends With Us" er baseret på Colleen Hoovers bestseller af samme navn. Filmen er et drama om den svære kærlighed, at jagte sine drømme og ...

Foliering - Bus Foliering - No time To Die

007 – No Time To Die

007 – No Time To Die "007 – No Time To Die" er den 25. James Bond-film – og den sidste med Daniel Craig i hovedrollen.Efter blot 6,5 uge i biografen rundede ...

Outdoor - 24'er - Banner - Imperial - Tenet

Tenet

Tenet "Tenet" en Oscarbelønnet actionthriller skrevet og instrueret af Christopher NolanEn stærk kampagne bestående af megaboards, folieprint til busbagside ...

Skal vi designe din kampagne?

+45 22870612

Mandag – Torsdag 9.00 – 17.00
Fredag 9.00 – 16.30

Holmbladsgade 3, 1.th
DK-2300 København

info@retpen.dk

Shopping Basket